traditionen fortsätter

titta michelles min på bilderna, första gången hon smakar donkens frappe, ren och skär lycka!
 
 minnas bakgrundsbild på nya mobilen, elin: "det är lodon i en bild, föutom att frida inte är med" jag: "men frida ligger ju och vilar på rummet!"
 
Donken tur mitt i veckan, vi vet vad det betyder! Weooo Elin har tagit sitt körkort (och körkort firas med mc donalds!!). Det har blivit tradition nu. Så mysigt,
behövdes verkligen denna dag. Mina vänner är så fina, så gott att äta och en massa skratt. Bästa! Nu: mid-season final av supernatural. Prepare for tears.
 
Elin: Men nej Michelle! Vi åker inte hem på grund av bonde köper fru!
Jag: Bonde köper fru. BONDE KÖPER FRU. KÖPER.
Elin: Haha neej!!
Michelle: Åh jag ska vara med i det!!
Elin: Bonde KÖPER fru??
Michelle: Vah nej haha!!
Minna: Jaha så du ska bli uppköpt av en bonde??
Michelle: Men nej, jag är ju bonden!
Minna: Som ska...??? Köpa en fru??
Michelle: ehh hehehhe...

Kommentarer
Postat av: paulina

åh älskar bonde söker fru haha ;) kollade precis på gårdagens på tv4 play ;)

Svar: Kollar faktiskt inte själv, är det bra?? :D
Josäfin Andersson

2013-12-05 @ 09:13:49
URL: http://paulinabladh.blogg.se
Postat av: Anita

Söta bilder :D

Svar: taack :D
Josäfin Andersson

2013-12-05 @ 11:53:18
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härliga bilder :)

Svar: TACK :D
Josäfin Andersson

2013-12-05 @ 13:45:33
URL: http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0