halkbanan är körd

Har varit i västerås och kört halkbana idag, vilket gick bra. Dock inget
jag vill göra igen haha. Snöstorm och snorkalla baracker mitt ute i ingenstans. Sen 
körde de andra som kärringar (haha) och körde fast i snönn hela tiden. Min grupp kunde
dessutom ca 20% svenska och förstod aldrig övningarna och allt tog jätte lång tid. Jag
frös, ville hem och twittrade om det ungefär. Visst längtar ni till er egen halkkörning nu??
 
hur jag kände när jag övergavs i den kalla baracken på fältet // en buske och himmel. lite sådär estetiskt

Kommentarer
Postat av: Fredrik

DUBBEL HAKA ACTIVATE!

Svar: GOTTA LOVE THAT DUBBELHAKA
Josäfin Andersson

2013-02-07 @ 17:53:23
Postat av: Julia m. ridtravaren Lelle

Åh nu blir jag inte mindre nervös inför min halkkörning precis, haha! Men kan tänka mig att det är skönt o ha den överstökad :D

Svar: Det var enkelt dock, man bara sladdar runt haha :D
Josäfin Andersson

2013-02-07 @ 20:38:29
URL: http://enligtjulia.webblogg.se/
Postat av: Viktoria

nu vill jag bara lägga mig ner i fosterställning i ett hörn eller nått, åååhhh i'm scared. Måste vara riktigt skönt att ha det avklarat!

2013-02-07 @ 22:24:53
URL: http://dalahastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0