hesten

 
Var hos hästen idag, lite markträning + påbyggnad av nytt trick (nu blev ni nyfikna va??)
Nu har jag suttit och gjort körteori-tester. Har gått bra, men det kommer bli mycket sånt
för min mosiga hjärna nu. Uppskrivning till körkortet på måndag, be för mig då är ni gulliga!
Men just nu ska jag äta mina sista choklad oreos (helvette vad gött) och se supernatural.
 
Imorgon står det hoppning på schemat. Woop Woop! Kommer nog bli hel skoj,
Alex & Elliot ska med. Har dock ett dilemma, vilken outfit ska man ha nurå???

Kommentarer
Postat av: Klara

Wow, hoppning? Med träns OCH sadel? :OOOO haha, nej men skämt åsido...
Hoppas på film på nya tricken :D

2013-02-21 @ 21:55:16
URL: http://shumpizen.blogg.se
Postat av: Madde

Ska inte din medryttare vara med?

2013-02-22 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0