överlevande

belöning för min mosade hjärna efter fyra timmars teori. 
 
Hunden kom upp och hälsade på mig och såg ut såhär... varför?? HAHA söto
 
Ögonen har varit fulla av grus hela dagen och hade kunnat somna under teorin. Men
nu är det klart, bara två dagar till med lite körning sen blir det riktigt lov. Sofie hörde av
sig mitt på dan att hon inte kunde rida för att hon skulle bort vilket blev knas eftersom 
att jag varken hade ordentliga skor eller vantar. Självklart började det ju snö också, men
Bi, stallägaren, var dock en ängel och hjälpte mig fixa till honom (tack♥). Han precis
gå in på ica och köpa oreos till mig och choklad till ikväll innan jag bussen kom. Kanon.
 
Har kollat på skins och käkat köttbullar, makaroner och ost (ja jag äter ost till mina
köttbullar) (döm mig inte) och nu ska jag chilla fram tills jag ska iväg och träffa kompisar, YAY

Kommentarer
Postat av: anna

åh skins<3

2013-02-19 @ 18:59:42
URL: http://bafama.blogg.se
Postat av: Viktoria

det första jag ser när jag går ner till inlägget är choklad...uhuhuhu. Ser så gott ut!

2013-02-19 @ 19:22:53
URL: http://dalahastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0