rip mig

Ben&Jerrys och vampire diaries, när det är fredag på riktigt
 
Nu ska min stackars mosade kropp få lägga sig och se senaste vampire diaries avsnittet.
Efter dagens bravader tycker jag att jag förtjänar denna half baked extra mycket haha. Nej
men seriöst, fett öm i ryggen, armarna, fetaste bulan på knät (dafuq liksom?? 1. hur fan 
får man en bula på ett knä?? 2. jag landade inte ens på knät??) och fett ont ovanpå höger fot.
 
Vad hände där liksom? Onödigt av ponnyn att snubbla sådär! Och inte fick något vår faceplant
på bild/film heller. Extra mycket onödigt ju. Ser fram emot att vara invalid imorrn, haha 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch, dagens TVD-avsnitt va hemskt... Smärta på hög nivå från början till slut typ.

2013-02-23 @ 00:40:32
Postat av: Elin

Hoppas din smärta går över snart!;)

2013-02-24 @ 15:27:35
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se
Postat av: Anna

Kan inte du göra ett inlägg med de serier du kollar på och vilka du tycker är bäst? :)
Vad tycker du om TVD säsong 4? Är det inte asbra?!?! :D:D
Tack vare dig började jag kolla på TVD och teen wolf, fyfan vad bra det är! Tror jag ska börja kolla på supernatural också, eller vad tycker du? :))

Svar: Haha jo jag ska ta och göra det! (och börja se supernatural också för det är awsome!!) :D :D :D
Josäfin Andersson

2013-02-24 @ 23:37:21
URL: http://annaiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0