tips om du vill hamna i mellos final: sjung om död fisk

sista bilden: ailien bild på hela mello sällskapet, ♥
 
Har kollat på melodifestivalen med härliga vänner ikväll! 
Har skådat Danny & Eric Saades barn sjunga (aka Anton) (aka han som var först), bevittnat en
tant som sjungit om död fisk ta Erik och Dannys barns plats i finalen och skrattat till mig magrutor till
Sean Banans nummer. Kom igen, jag är för att han representerar sverige! Bästa jag sett haha.
 
Annars gillade vi Erik & Toves bidrag. Hejade på dem och Sean Banan. Och Anton, om han 
lovade att inte ta av kavajen om han skulle uppträda igen. Danny & Gina är btw mitt nya OTP.
Deras shipping namn är Ganny, så nu vet ni vart ni såg det först! och behöver jag ens nämna
Swedish house wifes? Nä tror inte det. Illa iallafall. Vi ville även skicka indie club till final.
 
Ni som följer min på twitter har ju kunnat följa allt roligt jag sagt. 
med det vill jag säga att ni andra också borde följa mig på twitter, haha.

Kommentarer
Postat av: Alice (:

Haha, varför ska inte Anton ta av sig kavajen? Tyckte han kunde göra hela numret shirtless! ;)

2013-02-10 @ 11:11:39
URL: http://fotohunden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0