ibland undrar jag varför vi finns (Frida säger att hon undrar varför alla andra finns för de är tydligen menlösa)

The Hobbit är sedd! Under tiden vi såg denna har vi dock fått förklara i detalj
vad alla andra filmerna går ut på för Michelle. Det var ett jäkla tjatande; "vem e han?"
"Kommer den onda nu, vad heter han??" "Vem bor i mordor??" "Var är ringen?" "Vem styr draken??"
 
Sedan kallade hon Gandalf för Gordon och frågade om visst hästarna kunde prata, men
då sa vi att hon var inne på Narnia. Sen satt de och gjorde ljudeffekt till slutescenen och allt
jag kunde konstatera var att om någon skulle se oss så skulle vi vara ensama för evigt haha
 
Nu ligger mina vänner i min säng och tweetar 'feed me' till mig på twitter. De klarar inte av att
göda sig själva. Frida säger att hon kommer fisa i min säng om jag inte ger dem mat. Nu säger
de att de inte kommer dra förrens jag skrivit klart och gett dem mat,såHEJDÅPUSSVISES
 

Kommentarer
Postat av: amanda <3

hahahah Gandalf för Gordon xdd

2013-01-12 @ 00:29:54
URL: http://amandamj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0