sofie & Amigo,

Nu under vintern har jag faktiskt haft lite som en medryttare på Amigo.
Då jag slutar väldigt sent blir det sällan någon ridning på vardagarna för mig. vilket Amigo tycker
är lite trist haha, så Sofie (blogg) har ridit ut en sväng på tisdagar och ibland även andra dagar jag
inte hunnit / kunnat åka upp. Vilket varit super! Hon har väl alltid varit lite förtjust i Amigo och han tycker
om henne, så det blev en win win för alla. Sofie får rida och pyssla med hästen hur mycket hon vill,
Amigo får komma ut och röra på sig och jag får chilla (haha fett lat jag låter)
 
Trodde själv aldrig jag skulle ha en medryttare på honom, eftersom att han 
är så väldigt speciell, jag rider honom på ett väldigt udda sätt osv. Jag är också så
noga med vem jag låter rida honom själv, när jag är med kan vem som helst nästan få
hoppa upp haha. Men det känns skönt med Sofie iallafall, Amigo lyssnar bra på henne
och verkar trivas, och hon är verkligen hur gullig som helst! Hon fick en fotografering med
honom en liten 'julklapp', dock var det väldigt isigt ute så vi får ta en till i vår sen! :>

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för dom fina bilderna du fotade:) Tycker det är sjukt snällt av dig att jag får rida honom:) //Sofie

Svar: Det är jag som ska tacka sofie! :D
Josäfin Andersson

2013-01-07 @ 16:47:21
Postat av: my

vad fina bilder och söta dom va :D

2013-01-07 @ 16:59:22
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: amanda

Skönt att du har hittat någon som kan rida honom åt dig då och då. Brownie är ju som hon är så det skulle aldrig funka att ha någon medryttare på henne men ibland så känner man bara att fan va gött det skulle vara...

2013-01-07 @ 18:06:10
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Lisa

varför har du kvar din häst? Jag tycker att Sofie borde få han för hon passar så bra med han.
Fast du passar också bra men du är så lång... Och jag tycker att sofie borde få köpa han av dig:) Kram Lisa

Svar: Jasså det tycker du? (;
Josäfin Andersson

2013-01-10 @ 16:23:10
Postat av: Lisa

Ja, men varför gör du inte så?

Svar: ? :)
Josäfin Andersson

2013-01-10 @ 18:11:35
Postat av: Lisa

Kommer du det eller ska du ha kvar han?? SNÄLLA KAN DU SÄGA? :)

Svar: Jag kommer att ha kvar Amigo, kommer nog antagligen aldrig sälja honom :)
Josäfin Andersson

2013-01-10 @ 21:36:40
Postat av: Lisa

Kan du inte typ göra ett inlägg "några har frågat om jag ska låta Sofie få köpa Amigo/hyra han" och berätta hur du tänkt:) Kram Lisa

2013-01-10 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0