sunday bloody sunday

 
En riktigt härlig helg har det varit. En riktigt hästig helg också för den delen.
Idag har jag sovit länge och sen ridit en underbart tur i snönn på hästen.
Lite småbusig men inte galet jobbig haha, dessutom var han underbar att
galoppera på idag. Galet pigg var han och galet fort gick det för en gångs 
skull! Som att sitta på en skenande häst fast med full kontroll, p o w e r.  
 
Avslutat dagen med att bacon/smördeg/ost och filmen The perks of being a wallflower.
Galet bra var den, ett mästerverk. Sen frågade pappa om jag ville ha honugsmelon och
när jag sa ja så fick jag svarat "Bra, det vill jag också. Gör tre skivor till mig". Dafuq?

Kommentarer
Postat av: amanda

Den filmen är så braaa!

2013-01-21 @ 08:16:29
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0