bio time med min dysfunktionella familj

retard 1 & retard 2 - aka jag & min syster, poyo
 
 foooood. grekisk style. 
 
 pappa köper popcorn! ... för att kasta på folk.
 
OBS! Skojar inte med popcorn-delen. Han sa åt killarna framför att de kunde behöva varsin hjälm för att de flög mycket popcorn här.
Sekunden efter kom det in en liten kille med hjälm. Fy fan vad vi garvade. Pappa skrek (skrek inte sa, SKREK) "HÖRRNI NI KAN JU LÅNA
HANS HJÄLM!" ... På bio med min dysfunktionella familj. Förra gången snodde han med saltet till popconen in och kastade salt på folk. Sedan
gav han de til några killar framför "Hej ni ser ut att behöva salt!"-style och de viskade till varandra "jag tror att det är avföring!"
BIO-HISTORIER MED JOSÄFIN. Borde få ett sådant program. Hur som vi såg "the lone ranger" och den var som väntat bra. Nu ska jag se första avsnittet på en serie en läsare tipsade mig om; Under The Dome. Imorgon blir det att packa igen, drar nämligen ut i Gävels skogar.
 

Kommentarer
Postat av: my

Hahahaha alltså din pappa, askön ju XD

Svar: ... haha!
Josäfin Andersson

2013-07-05 @ 19:27:52
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Mattias

Skön pappa(: Vad tyckte du om Under the Dome då?

Svar: Hehe.. Jorå men jag gillade Under The Dome, helt klart något jag ska följa! :D
Josäfin Andersson

2013-07-06 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0