Hey there it's good to see you again,

 
Okej, vad jag borde ha gjort idag: städat huset för att mina föräldrar kommer hem imorgon kväll.
Vad jag däremot har gjort idag: Kollat på True Blood, ätit gårdagens oätna bio godis och allmänt
inte gjort något vettigt alls. Har dessutom inte sovit på en vecka och skulle sova idag (kan inte
säga inatt för kom hem fucking fyra på morgonen när dagsljus sken in genom fönstret) men blev
väckt av hundarna för de är rädda för att de blåser. Men jarå. Red ut en sväng med Fanny & Andrea
och galopperade massor vilket ponnyn tyckte var stenkul. Han skötte sig dock exemplariskt. Sedan
åkte vi ut till morgongåva där jag vart lovad pizza men jag fick ingen pizza för pizzerian stängde och
jag står nu i mitt kök och värmer en fryspizza i ugnen. No joke, mitt liv är så jobbigt. Haha. Nu ska
jag alltså äta min frys-pizza och kolla på teen wolf (har längtat efter detta avsnitt sedan de sa att de
skulle göra detta avsnitt efter att säsong 2 slutade) (so excited) Sedan ska jag gråta för att jag behöver
städa imorgon. Jag behöver verkligen städa. Hatar att städa. cry.
 

Kommentarer
Postat av: Nina - läs om min vardag & mycket mer!

hej! Har frågestund på min blogg. Skulle varit snällt om du ville fråga i den. tack på förhand. KRAM <3

2013-07-24 @ 14:27:02
URL: http://ninaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0