We'll burn some memories

 
Har varit seg segare segast denna dag efter tja inte så mycket sömn hehe. Men har iallafall varit iväg och fotat alex när hon ridit
och sen åkt till stallet. Alex skulle ha fotat mig & Andrea men fick sedan bara fota Andrea då Amigo redan var helt genom svettig. 
Vet inte om han sprungit som en galning i hagen eller vad han gjort men jag svampade av honom och gick en sväng istället. Kände
mig taskig om jag skulle rida ett pass i värmen när han redan var svettig. + att jag hade behövt föna honom torr. Jag hade ju ingen fön. 

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja har man ingen fön så får man helt enkelt skita i att rida. Det kan ju kännas lite tråkigt men vad ska man göra liksom?

2013-07-28 @ 23:20:55
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0