#ANSWER2

Lovis:
Vilken är din absoluta favoritserie? 
Teen Wolf kommer alltid ha en plats i mitt hjärta! haha

Om du fick reda på att du bara skulle leva en dag, vad skulle du göra då? 
Spendera alla mina pengar tillsammans med de personer som betyder mest! 

Ditt bästa tips på hur man får hela hästen skarp när den springer så att till exempel huvudet inte blir suddigt?
Följ objektet med kameran! Håll inte kameran still på ex hindret och fota när hästen hoppar utan följ hästen
och ta nytt fokus precis innan hindret och sedan följer du hästen hela vägen fram tills du knäpper! Om du förstår
hur jag menar? Eller vill ni ha en video där jag visar hur jag menar? 
 
 
Felizia:
Vad andvänder du för program när du redigerar dina foton? så sjukt fina foton. 
Jag redigerar dem alltid i adobe photoshop CS 5! Tack :D

Vad har du för kamera? 
Canon EOS 600D

Vilka objektiv har du? 
Canon 50mm, Sigma 70-300, Sigma 18-200, Zamyang fisheye, standard objektivet (canon 18-55)

Vilket andvänder du mest? 
Mitt canon 50mm! Hur bra som helt och billigt också! Annars mitt sigma 70-300.

Hur länge har du haft Amigo? 
I höst 7 hela år! Herregud.

Har du i hela ditt liv ridit med repgrimma & barbacka eller kom du till en punkt
du bestämde dig att "nu ska jag börja rida utan sadel & med repgrimma"?
Jag var jätte dålig på att rida dressyr och jag hade redna börjat med lite "nh" och repgrimma 
och så. Efter ett dressyr-pass som gått skit så hoppade jag av och sa "jag ska aldrig rida dressyr
igen!" och efter det har jag aldrig gjort det! Inte på samma sätt iallafall haha.
 

Josefine:
Den bästa Ben & Jerry's som någonsin har skapats? 
Half Baked, Karamel Sutra eller Blodie Brownie!

Pretty Little Liars/The Vampire Diaries? 
Pretty Little Liars måste jag säga, tvd har spårat på sistone!

Teen Wolf/Glee? 
Hehe TEEEEEN WOOOOOLFF

Hur gammal är Amigo?
Amigo är född 2002, alltså 11 år!
 
 
Anonym:
Vlog om dina planer / vad du har gjort o ska göra under sommarlovet! 
Kan fixas så fort jag kommer hem!

Hur gammal är amigo? 
11år

Hur hög är amigo? 
146cm i manken.

När köpte du amigo? 
Hösten 2006 då han var fyra år haha!

Kmr du att sälja amigo nu när du blir för gammal? 
Nej, det kommer jag inte göra! Antingen Amigo eller Amigo och en till häst!

Kommer du köpa storhäst?
Nej det tror jag inte, men inget är omöjligt!

Kommentarer
Postat av: Emma och Emilia

Fin blogg :) Kolla gärna in våran blogg, nu har vi även veckansblogg så anmäl dej gärna! :)

2013-06-27 @ 21:24:58
URL: http://emelyn.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0