#ANSWER3

Anonym:
Kan du inte svara på alla svaren i en vlog? Det blir jättemycket roligare då :D
Ska försöka göra det med nästa! Har denna då det ska bli inlägg medan jag är borta :)
 
 
Alice:
Hur tror du ditt liv sett ut utan Amigo eller några andra hästar,
Fett boring! Haha nej men hade väl varit ännu mer än en nolifer än nu, tänk på
all extra tid jag bara skulle använda att öka på mina dator timmar med?!
 
utan Ben&Jerry's och utan tv serier? 
I don't even wanna think about it! Vad gör människor som inte
kollar på tv-serier?? Eller äter glass?? Är det ett liv värt leva??

Aldrig mer äta Ben&Jerry's/Aldrig mer se en tv serie
HEMSKA FRÅGA!!! Men faktiskt skulle jag välja bort ben&jerrys </3
TV-serier är oersättliga, jag kan ju alltid äta godis eller chips till...
 
 
Tyra:
vilken b&j är den godaste och äckligaste du har ätit?
Godaste är nog Blondie Brownie måste jag säga. Äckligaste är lätt apple pie. ew, fedt besviken.
 
 
Elin:
Om du bara fick äta en B&J-smak i resten av ditt liv, vilken skulle du välja och varför? :)
Ni ställer så hemska frågor!! Nej men Half baked, skulle inte klara mig utan den! 
 
 
Wilma:
vilken tv-serie är den bästa? 
TEEN WOLF!

fux/skimmel 
Skimmel tror jag,

lin olsson/linn strelin 
Linn Strelin!

vojlok/schabrak 
Scharaaaaaaak! haha

vad tycker du om ponnyakuten? 
Bra program i grunden men tycker att de flesta har dumma problem och gillar inte Tobbe Larsson
så njeee. Tycker inte särskilt mycket om programmet, blir mest irriterad på bristen på häst-vett haha!

Vad tycker du om min blogg?:P
Har inte läst din särskilt mycket heller, men du tar väldigt fina bilder! :D
 
 
Tilde:
vad gjorde att du började att rida utan sadel och träns på Amigo? 
Jag började med redgimma och gick sedan över till repgrimma/halsring när han kändes helt hundra
på repgrimman och sedan övade vi mycket mycket mycket! Viktigast är att du övar på att stanna och
sedan tar man svängarna när det sitter som berget. Det är det bästa tipset jag kan ge :)

Vad tycker du om min blogg? 
Måste först säga att din design är dö snygg! Annars verkar den väldigt trevlig
och även du tar riktigt snygga bilder (stort plus haha) :D

Vem ser du upp till? 
Egoina är en person som inspirerar mig mycket!

den bästa bloggen du läser? 
Oj, svårt val men väljer nog egoinas blogg; http://www.egoinas.se/

btw, du är grym (:
/aw tack!

Kommentarer
Postat av: Elin

Apple pie-skiten är fruktansvärd, mår illa av att tänka på den, haha, fyyyy!

Svar: HAHA JA MEN JAAA!
Josäfin Andersson

2013-06-28 @ 15:55:19
URL: http://slowmotionphoto.horseworld.se
Postat av: Tyra

Haha en gång såg jag en b&j och köpte den utan att kolla vad det stog på för jag kunde ingenting då (okej.. Ska inte överdriva det var förra året) så trodde att det skulle vara en cookie dough. När jag kom hem upptäckte jag att det var nån äcklig vaniljglass med äpplepaj bitar i och det stog "oh My Apple pie" på paketet... Sen har jag alltid tittat vad det är för smak x)

Svar: HAHAHAHAH Åhh haha hatar apple pie.. x)
Josäfin Andersson

2013-06-28 @ 21:47:19
URL: http://www.tyrz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0