frihet!!!

Åh min älskade dator, trodde aldrig vi skulle ses igen <3 <3 <3. Nej men okej, är hemma nu! De ville egentligen ha kvar mig tills på
måndag (!?) men vi fixade så att jag fick åka hem idag. Ligger ändå bara där och degar vilket jag lika gärna kan göra hemma med
tv-serier. Så underbart skönt! Har nyss tagit en dusch och tvättat håret och har nya kläder + smink för första gången sedan tisdag!
 
Vad har hänt nudå? Jo, var ju ute och red i tisdags (på lite fel häst haha). Amigo hade tappat en sko så fick ta Fannys stora häst
Adrian istället. Har bilder från ridpasset sen ni ska få någon gång också haha. Men efter att vi tagit en race-galopp så kände jag mig
lite yr. Har ju problem med balans-sinnet så red vidare utan att tänka att det var någon fara. Sedan hoppade vi av hemma och jag
hade problem med att gå rakt osv. Allt snurrade helt enkelt. Vi kom hem och jag började må riktigt illa + yrseln. Sov och tänkte 
att det skulle vara borta när jag vaknade men det satt kvar. Minsta rörelse med huvudet fick mig att må illa och yr. Så vi åkte in och
spenderade hela torsdagen på sjukhuset, då vi misstänkte kristallsjukan som kan bli botad av en duktig öron-läkare. Sedan efter att 
ha suttit där hela dagen fick vi veta att jag haft en mindre hjärnblödning i ett missbildat kärl i hjärnan. Det missbildade kärlet är
också orsaken till att jag blir yr ibland och liknande och när vi var ute och red hade det alltså blivit en liten blödning i det. Jag mådde bra
då men fick stanna kvar på intensiven under natten och fick sedan stanna kvar en natt till för observation. 
 
Det ska dock vara helt ofarligt! Ska ta det lugnt i tre veckor framöver bara, så ingen ridning. Kul! Ska ju även till bråvalla nästa vecka
så det blir att ta det lugnt där med. Får vara mamma och se efter mina polers istället haha! Men som sagt, jag mår bra (ännu
bättre nu när jag är hemma) och min kärlmissbildning ska vara ofarlig. Har ju även de finaste vännerna ever som kom och hälsade
på igår och idag med godis till mig haha! Så nu ska jag chilla, äta godis och kolla på tv-serier! Perfekt haha.
 
Får se hur det blir med bloggen under tiden. Ska försöka uppdatera men det kommer tyvärr inte blir så mycket hästar på
ett tag. Eller tja, inte mig-och-amigo-uppdatering iallafall då jag inte får rida eller göra något ansträngande.
 
 glad tjej som äntligen fått komma hem igen! (ska aldrig mer lämna mitt hus)

Kommentarer
Postat av: amanda

Läskigt!! men tur att du är okej i alla fall även fast det betyder att du måste ta det lugnt ett tag fram över. Ta hand om dig nu :)

Svar: Haha ja det ska jag! :)
Josäfin Andersson

2013-06-22 @ 14:20:01
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Andréa

Du får fota istället!!!! Du kan fota när jag rider (A)För ingen har väl förbjudit dig att vara i stallet? Du kan köra outfit bomber på Amigo! Och porträtt bilder! Och löshoppningsbilder (fast jag vet inte hur det ska gå till...) Och du kan visa lite gamla ovisade bilder! Får du göra filmer? isf kan du ju göra flera sådana! Du får hålla igång på andra vis :D

Svar: Haha ja det får bli så tror jag!
Josäfin Andersson

2013-06-22 @ 15:05:37
URL: http://aabb.blogg.se
Postat av: Alice (:

Ojojoj :/ Krya på dig, och lyssna på Andrea.. gör massa videos och fota porträtt osv. ;) :D

Svar: Haha ja jag får väl göra det!
Josäfin Andersson

2013-06-22 @ 15:09:38
URL: http://aabb.blogg.se
Postat av: Nelly

Huh så läskigt! :/

Svar: Haha jao, lite oväntat sådär haha :/
Josäfin Andersson

2013-06-22 @ 15:15:06
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Boel

Men ursh! Krya på dig!!

Svar: Tack!
Josäfin Andersson

2013-06-22 @ 20:27:20
Postat av: Sara

Usch stackare! Krya hörru!

2013-06-23 @ 00:09:36
URL: http://bjerkliden.blogg.se/
Postat av: Anna Emmer-Granqvist

Oj, tur att det gick bra! Stora kramar! <3

2013-06-23 @ 19:20:55
URL: http://alittlespecial.blogg.se/
Postat av: my

Nej vad jobbigt! Hoppas det är bra iallfall!

2013-06-23 @ 19:44:26
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0