Glad midsommar. Ha. Ha.

Spenderar alltså midsommar med ett vitt band runt handleden, plåster i båda armvecken och kexchoklad. I ett rum med främmande sjuka människor medan jag är frisk. KUL!! Nej men blev kvar en natt till, tyvärr. Fattar att det inte var någon liten grej jag var med om men mår fint nu och hade mått så mycket bättre hemma. Får panikångest bara av att tänka på att stanna här en natt till. (Fet sjukhus-fobi) Nej men extra surt att det blev över midsommar också, var så taggad på att chilla med fina vänner. Men men, någon där uppe måste väl hata mig haha. Ha det så bra allihopa och knyt blommkransar för mig med! Självska jag försöka sova så att det snabbt blir lördag och jag troligen får åka hem.. Najs.


Kommentarer
Postat av: Nelly

Men fydå :C
Krya på dej!

Svar: Tack! :)
Josäfin Andersson

2013-06-21 @ 18:39:49
URL: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0