Rain rain go away

 

Uteritt idag igen! Med alla hästar den här gången, Fannys pappa följde med. Och Tja, ponnyn var lagom pigg idag och fick gå och små-hålla

honom lite för att han inte skulle gå upp i baken på hästarna framför! Så himla pigg, och sen när vi galopperade då jäklar haha! Inget bockande

dock, hehe så det var ju skönt iallafall. I traven gick det snabbt också och han blev himla arg om han skulle råka hamna lite efter de andra

hästarna! Glad att jag tog sadel idag. Måste in till hööks och köpa delar till min bruna hack-träns också, det svarta sitter ju himla dåligt

och mitt bruna är trasigt. Hmm får väl tvinga med mamma in, är han såhär pigg vill man ju ha något ordenligt liksom haha! Söto.


Kommentarer
Postat av: amanda

Haha amigo har sommarkänslor precis som Brownie :D

2013-06-08 @ 20:39:57
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Signe Nylander

Måste bara få skriva att jag är kär i din blogg, dina bilder, dina videor och din häst. Så himla mysig din blogg är, och kan inte låta bli att le varje gång jag klickar mig in på din blogg, den verkligen pumpar ut positiv energi. Och förresten, underbara rubriker med rader ur Paramores' nya album, bra musiksmak har du allt! Kram på dig! :D

Svar: Åh vad kul att du tycker det! Alltid roligt att höra :'D(paramore är lycka haha!)
Josäfin Andersson

2013-06-08 @ 23:16:53
URL: http://signes.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0