vänta skola? var det inte sommarlov?

bild från igår,
 
Så några av mina vänner har sommarlov, andra åker till tyskland idag och en ligger nere på Rhodos och steker. Jag då? Jo jag sitter och gråter
(okej kanske inte gråter men nära) för att jag snart ska gå till bussen i spöregn för att åka in till skolan och lämna min skoldator. MMMM
så intressant liv jag har då. Haha. Aja två dagar kvar till sommarlov sen då, lasergame med le class imorgon och sedan skolavslutning på 
onsdag. Rätt najs ändå, är så gaaalet taggad på sommarlov nu. Ska jobba och bara leva livet med mina vänner hela sommaren!

Kommentarer
Postat av: Maja ~ Ryttarinnornas

Du har ju turen att få sluta på onsdag i alla fall. Vi slutar på fredag :P

2013-06-10 @ 14:44:58
URL: http://ryttarinnornas.blogg.se
Postat av: Caroline

vilken fin bild!!:)

Svar: Åh tack :D
Josäfin Andersson

2013-06-10 @ 15:05:32
URL: http://www.littlemisssunshiiiine.blogg.se
Postat av: Ebba

Min sista deadline för en uppsats (på 1500 ord) är onsdag kl 12.00. Min skolavslutning är onsdag 10.30. Klaga inte! #LivetSomIBBarn

Svar: Haha ♥
Josäfin Andersson

2013-06-10 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0