bäddar ner mig till supernatural,

Ursh, har faktiskt blivit riktigt jävla sjuk alltså. Hur hände detta? Känns som om febern aldrig släpper. Dessutom har vi
haft trevligt besök från Carina, Anna och Jaana från ett stall i närheten av vårat, vilket har varit jätte trevligt minus att jag
snorar och brinner upp. Har dessutom sjukanmält mig till imorgon också, jag tänker inte stå där febrig och snorig och 
hålla ett argumenterande tal. Jag tänker inte lämna sängen för den delen heller, fy. Förkylningar är vidriga, och jag blir 
aldrig "vanligt förkyld" utan lyckas alltid bli extremt dunder förkyld haha! Jaja, tänker mysa ner mig i sängen med senaste
avsnittet av supernatural. Bra avslut på dagen, har även hört att Cass är tillbaka. fangirl-delen i mig skriker av lycka!
 

Kommentarer
Postat av: Olivia Gustavsson

sv. ja men visst är det! Åh tack :D

2013-03-21 @ 22:22:12
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se
Postat av: Sofia

väldigt fin häst :-D

2013-03-21 @ 23:39:02
URL: http://acordingtosofia.se/
Postat av: Berit

Låter som du kanske fått influensa, du får bädda ner dig och äta lite ben&jerrys och se på tv serier om du orkar. Kram

2013-03-22 @ 08:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0