glass och ögongodis

 
Uteblivet vampire diaries. vafan. Dock spelar det ingen roll för nu ska jag se på First Time
istället aka ögongodis. Min baby är ju med (Dylan O'Brien alltså) (Borde inte behöva skriva
ut det, ni borde veta) (typ obligatoriskt) (och ja han är min) (jag såg honom först) (om ni
inte såg Teen Wolf precis efter första säsongen gått slut i usa dårå) (för det gjorde jag) (så
jag har första ching) liksom. Dessutom ska jag prova Ben&Jerrys Dough-ble Whammy
för första gången. Vi kan låtsats att det var planerat för att matcha in till filmen.
 
#hurmannästanslårrekordiantalparanteser

Kommentarer
Postat av: amanda

Såg också den igår! Den var så braaaaa! jag har också en girly crush på honom nu (a)

Svar: He's pefeeeectttt ! haha :D
Josäfin Andersson

2013-03-02 @ 10:24:25
URL: http://amandahed.blogg.se
Postat av: Elin

Mysigt!:D

2013-03-02 @ 10:33:42
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du som är tv-serienörd borde se Life Unexpected! Har just sett klart den och är heeelt kär :')
Dock så finns det inte mer än två säsonger, men den är jätte bra. Kom att tänka på de nu för hon som spelar huvudrollen är också med i First time ;)

Svar: Åh, jag vill alltid ha tv-serie tips! Ska definitivt ge den en chans :D
Josäfin Andersson

2013-03-02 @ 13:05:33
Postat av: Viktoria

är så sjukt sugen på ben&jerrys så varför gick jag in på din blogg är nu frågan?

Svar: HAHA ja det är ju frågan haha, här finns det alltid glass!
Josäfin Andersson

2013-03-02 @ 13:28:06
URL: http://dalahastar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0