jag vill ju bara ha lite glass [mbd]

 
Har spenderat denna fredag övergiven med att äta sushi och vloggat. Just nu är allt jag vill
utav livet att kolla på glee och äta glass men nej nej för min dator aidsar och vill inte rendera
ut min vlog så måste hålla på och bråka med den och avsluta, öppna och rendera om. Kommer
aldrig bli klar och håller på att tappa grepper pga har fett dåligt tålamod och gråter pga livet.
 
Nej nu ska jag sluta böla. Grattis på internationella kvinnodagen förresten. Eller kanske jag
borde säga internationella anti-jämställdhets dagen. "Kvinnorna för lägre lön osv osv hm vad ska
vi göra åt det, jo vi ger dem en egen dag. Då blir de nöjda" tack känner mig lika uppskattad som
en kanelbulle typ. Har dagen till ära följt twitterbråk aka Filip vs. feministerna. Mycket underhållande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0