ESC för er som missade:

för att citera min topp-tweet:Vi hade bästa bidraget men får inga röster för vi vann förra men NI ÄR BARA AVUNDSJUKA FÖR ATT
NI SUGER ERA FUCKFACES " Nej men kom igen, jag tycker inte ens om YOU men tyckte den var bäst (vad de nu säger om de andra
bidragen haha). Nej men Robin var faktiskt duktig, han har nog aldrig sjungit så bra. Och bara en tolva fick vi. Som var från norge så den
räknas inte ens haha. Nej illuminati har fingarna med i spelet tror jag allt! Vart fan tog våra jäkla röster vägen?? 
 
Allt det viktiga som hände i ESC för er som inte tittade: I finlands bidrag kysser två kvinnor varandra vilket vissa länder kände sig 
pikade av (själv känner jag mest "if the shoe fits, feel free to wear it"), Robin sjöng inte falskt, alla andra bidrag var... dåliga, jätte många
sjöng på sina hem-språk så typ inga fattade vad dem sjöng, Sverige drev med Sverige, Petra Mede pikade alla andra länder hur mycket mer
jämställda vi är än dem, Erik Saade var i greenroom och kallade Petra Mede för #MILF, Yohio sa "Hej Stockholm" fast det var i Malmö, 
Loreen sjöng och alla älskade det och tyckte hon skulle vinna igen, Europa var bittra som fan över att vi var bäst två  år i rad och bestämde
sig för att inte rösta på oss pga de alla sög, inte ens finland gav oss röster (antagligen fortfarande bittra pga hockeyn) och sen
vann Danmarks ospeciella och rätt tråkiga bidrag. Och det var typ allt som hände i esc. Sverige var klart bästa värdlandet också.
 
Har twittrat så fingrarna dött under kvällen (ber om ursäkt för detta icka-tittande människor) så om ni inte följer mig: gör det. Har ni inte twitter:
skapa en och följ mig. Läs sedan igenom mina tweets för kvällen för jag är jätte rolig, lovar! får fett mer retweets (bekräftelse på hur kul jag är)
 
mitt schlager-sällskap! sååå godnatt people. Keep Calm and uteslut Danmark från norden. 

Kommentarer
Postat av: my

Haha ja du är rolig ;)

2013-05-19 @ 19:34:43
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Caspian

Lätt den bästa och mest precisa sammanfattningen jag hört

2013-05-19 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0