flytt-expressen

flytt-teamet aka Christoffer, Elise, Rasmus, Ludvig & Alexander
 
Här var det kass uppdatering ser jag! Hade nationella på morgonen och var klar runt halv tio och då drog vi med Elise för att hjälpa
henne med packa ihop hennes hus och köra ivög det till nya lägenheten. Jag agerade chafför, Rasmus & Alexander var första bärare, 
Elise var en (mycket dålig måste jag säga haha) kartläsare och Ludvig vaktade huset. Haha skämt åsido, vi fick bära en del allihopa. Jag 
menar, halva Elises garderob tog upp hela bagaget båda bil turerna. Halva. Tjejen har fan mer skor än min familj har tillsammans. Mormor, Morfar
och kusiner inräknat haha! Hur som, så har min dag spenderats. Best-Friend award till oss kanske?? (Best-Boyfriend award till Alexander då)
 
Fattar ni? Måndag idag - Fredag imorgon! Fan va najs. Nu: min älskade säng och senaste supernatural avsnittet. Ännu mer najs.

Kommentarer
Postat av: elise

BESTFRIEND AWARD TILL ER ALLAA! ♥

2013-05-02 @ 23:44:39
URL: http://ellizoor.netai.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0