länge leve tangentbordet

"Många som gjorde historia provet grät nästan för att de hade så ont i händerna" - Kristoffer
Ett citat från vår historia lärare alltså. Har alltså skrivit historia prov för hand och skrapade ihop
13 A4:or med text. Rip min hand. Tips nummer ett: skriv för fan och stanna aldrig!! Det är som
att ta av högklackade skor som gör ont och sen ta på dem igen: smärtan blir bara värre, trust me!
 
Annars ska jag dra till stallet nu och sen blir det att filma lite inför ett av mina slutprojekt samt fota
vänner som rider i samma veva! Efter det blir det bio med polare; Iron Man 3 - som jag längtat haha! 
 
gammal bild på mig & michelle haha! åh, har sparat ner massor av gammalt från min döda hårdisk nu, sugna på massor av gamla bilder?

Kommentarer
Postat av: Wilma Seger

jaaaa :D

2013-05-17 @ 17:25:03
URL: http://Swirya.blogg.se
Postat av: Erika asp

Ironman rockar!!!!! Hörde att du ev skulle ta bilder på våra hästar i stallet :) Gud så roligt!

Svar: Haha bara att säga till när ni vill bli plåtade :DD
Josäfin Andersson

2013-05-17 @ 22:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0