and please, if you don’t want me to stay, then there’s nothing left to say

 
Hej bloggen. Har bombat dig med bilder från london ett tag eftersom att inte myckat annat har hänt. Har känt mig lite småsjuk och sovit dåligt
och att skriva om sånt skit suger ju liksom. Var på hästtävling med Michelle & Fredrik i söndags och kom hem sent, igår hade vi sovmorgon som 
vanligt och på kvällen kollade jag på Man of Steel med le parentos. Idag har jag mest känt mig febrig och trött. Och det var mitt liv just nu haha. 
Haltar dessutom runt som jag vet inte vad på grund av cp-tån. Har därför inte heller varit i stallet men imorrn ska jag ut och rida med michelle vare
sig tån funkar eller ej haha, så får vi se vart det slutar. Hur som, nu är ni updaterad e om vad som händer i mitt liv, intressant va?? Inte så jätte haha!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej, detta kanske är en lite random fråga, haha! Men har du Amigo hemma på eget stall eller uppstallad någonstans? Aldrig förstått det :)

Svar: Jag har honom uppstallad hos min kompis som bor i närheten, ca 5-10 minuter dit med bil :D
Josäfin Andersson

2013-11-05 @ 22:06:22
URL: http://kimdahl.webblogg.se
Postat av: Ellen

Visst är skona skit snygga :D
Krya på dig, hoppas din tå blir bättre :)

Svar: Haha tackar :D
Josäfin Andersson

2013-11-06 @ 09:47:58
URL: http://Barrybus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0