class of nerds

på svenska lektionerna håller vi just nu på att ranka den bästa superhjälten & idag körde vi semi-finaler; iron man
vs. the thing // thor vs. wolvorine // hulken vs. dead pool // spider man vs. captain america. This is the best of it:
 
thor vs. wovorine:
Rasmus: Men frågan är ju ifall wovorine kan skära hammaren med sina adamantium klor!
Jag: Ja eller om hammaren kan böja adamantium!
Amanda: Men det är ju omöjligt att veta vad som slår vad!
Rasmus: Fast klorna lär ju bara repa hammaren,
Jag: Fast utan hammaren kommer ju thor få stryk!
... och så fortsatte denna disskussion förevigt.
 
spiderman vs. captain america:
Alla: Ahh men spiderman vinner ju. Han har ju faktiskt superkrafter.
Rasmus: Ja men han skickar ju bara iväg nät och tar bort skölden
Amanda: Men captain america är ju så snygg!
Rasmus: Ja men det hjälper inte så mycket!
Amanda: JO han är så snygg att han kommer göra så att spiderman blir kär i honom!
Jag: Haha han har kraften att göra så att folk blir kära i honom!
Rasmus: Men spiderman i nya filmen har ju snyggaste flickvännen! (emma stones)
Jag & Amanda: That won't help when captain america turns him gay.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; JA! det är fotat dagen jag skrev inlägget :) dock har det smält bort mycket.. har varit mer! ser på dina bilder att ni typ inte har snö alls :O

2013-11-28 @ 11:47:41
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0