dressed as a girl, you'll be part of this world, we'll love like fools again

 
Burr har helt förträngt hur det känns med stelfrusna tår efter en ridtur! Vaknade och fick höra de glada nyheterna att vi var lediga idag!! (eller hmrm
skulle "jobba hemma" hehe) Så gick typ och la mig igen. Sköönt! Sedan har jag scrollat på tumblr hela dagen tills på eftermiddagen då jag och Michelle
red ut en mysig sväng! Hon red Simba (en av fannys hästar) och vi red runt i skogen (och frös haha). Denna vecka börjar bra och kommer bara bli bättre!
Två dagar till i skolan, utvecklings-samtal på torsdagen och sen på fredag drar jag och mina friends iväg till london i en vecka! SÅ EXCITED DÖR TYP OMG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0