I wanna touch the edge of greatness.

antionios & michelles pepparkakor, tydligen ska det finnas en bil, ett hjärta, en häst, en stjärna och en kebabrulle med pommes där.
 
Ja som ni kan se ovan så tattade mina vänner resten av min mammas pepparkaksdeg och gjorde pepparkakor av den. Tror Fredrik lämnade
en lapp i kylen där han ber om ursäkt för att ha snott den, herregud haha! I övrigt har vi fått öva på vår engelska då Frida & Minnas utbytesstudenter
från tyskland varit här, och sen har vi käkat fruktsallad och sett på Geordie Shore. Ungefär så spenderades denna fredagkväll. Imorgon tänker jag
sova ut, är så satans trött! Men ser positivt på livet för om en vecka är jag och mina stix i motherfucking london!! omg london??! GAAAH
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nej, men alltså... NEJ! Ni får inte baka pepparkakor i OKTOBER! Sluta!

Svar: HAHA håller med! Julmust pepparkakor och shit kan man först äta i december!
Josäfin Andersson

2013-10-19 @ 00:33:05
URL: http://yohseefeen.blogspot.de/
Postat av: Fredrik

VI GÖR VAD VI VILL. FUCK NORMERNA

2013-10-19 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0