status rapport: överlevt första dagen i london

skypar med penntrollet antonio mitt i natten
 
Still alive, även fast vi lyckades hamna fel påvägen hem från tunnelbanan och gick vilse. Var och käkade på en fancy italiensk restaurang 
och hade det trevligt! Gick igenom picadilly och hamnade mitt i ett cykel-kaos/demostration/krig där folk cyklade i massor och stannade mitt
i gatan, lyfte upp cyklarna och skrek. Men uppsalabor som vi är så är vi ju såklart vana vid cyklister, där får bilarna aka sig för cyklarna
hela året runt. Drömmer mardrömmar om att cyklisterna ska köra på mig och går man igenom centralen skulle man kunna göra en remake på
"Hitchcocks - fåglarna" och istället göra en "Hitchcocks - cyklarna"! Okej har nu skrivit ett helt inlägg om cyklar, detta spårade lite känner jag.
 
konversation som skedde på restaurangen:
Elin: De är så himla trevliga här!
Michelle: Ja de som serverar brukar ju inte prata såhär mycket med en, jätte trevligt ju!
Jag: Ja på mc'donalds pratar de ju inte så mycket, de bara ger en ju bara maten och sen får man gå.
 
konversation som skedde väl tillbaka på hotellet, en vän som är jägare ska åka till afrika:
Jag: Men vad ska hon dit och göra, vad kan man skjuta i afrika??
Michelle: ETIOPIER!!
... (michelle menar antiloper, hon har inget emot etiopier. som bor i afrika..)

Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

- tack så mycket :)
ha en fin dag!

2013-10-26 @ 07:24:18
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0