you're adorable as hell, but I'm glancing at your wrist

 
Läraren lämnar klassrummet med en timme kvar på lektionen, vi jobbar vidare i ca en kvart innan vi börjar tänka på att "hmm om
jag går nu hinner jag med en tidigare buss" men vi kan ju inte lämna utan att någon lärare låser klassrummet, så jag utropade ett
"SISTEN UT UR KLASSRUMMET FÅR BE LÄRARE LÅSA" och sen slängde vi ner grejjerna och rymde till bussen. Vi är så busiga. I övrigt
tricktränade jag med Amigo idag och det är ca de två sakerna som varit bra idag. + pizza rester till frukost. Så tre saker. Annars bara
suger livet idag utan anledning och jag vill bara dra täcket över huvudet och aldrig gå upp idag. Om det beror på att jag sovit dåligt i
cirka tvåveckor och knappt nått i helgen och har huvudvärk eller bara på att livet suger vet jag ej. Bara att ta nya tag imorgon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina bilder :)

Svar: tackar :D
Josäfin Andersson

2013-10-08 @ 07:34:05
URL: http://liveticalifornien.blogg.se
Postat av: Viktoria

Känner precis samma sak. För mig tror jag att det berodde på att jag knappt sovit alls sedan skolan började, haha. Det blev bättre när jag äntligen fick lite sömn och kände mig utvilad!

Svar: Så jobbigt! Höstlov typ nu någon??? haha :D
Josäfin Andersson

2013-10-08 @ 08:21:03
URL: http://letsriskourlives.blogg.se
Postat av: Tilde

hahah, precis så jag hade gjort i klassrummet! ;)

Svar: Haha!
Josäfin Andersson

2013-10-08 @ 21:56:43
URL: http://tiildew.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0