and maybe we’ll start to see that you and me we’re not so crazy

these pictures were brought to you by josäfins iphone.
 
Hej allihopa, jag lever. Ifall ni undrade alltså, för här har det varit dött idag. Spenderade gårdagskvällen hemma hos Loviisa och med en massa
awsome människor. Minna vänner är the bomb. Och idag efter allderles för lite sömn drog jag, Fredrik & Fanny hem till hennes för att ta hand om
hästarna. Fanny red ett pass på Alyssa och sen passade vi på att motionera ponnysarna hehe. Vi testade att lägga u min "häst-fotboll" i hagen och
jäklar vad kul det var! Amigo började ju sparka och rulla på den medan Simba & Eddie fruktade den som om den hade pesten! Så himla söta! Nu är
jag hemma igen och tänker spendera resten av söndagen med att äta godis och se på serier. Perfekt avslut på denna helg. Vi hörs och syns sen hörrni!

Kommentarer
Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]

åh så söta!! :'D Amigo vet att han är mastern på fotboll oxå hahahah
sv; hihi, tack! ❤
btw!! När du rider Amigo med halsring/repgrimma på ängar med gräs, äter han inte då? :ooooooo Kalle drar ner huvudet heeeeeeeeeeeela tiden och det är typ omöjligt att få upp det hahahha :') Fattar inte vad jag ska göra för att han inte ska ta ner det, han är alltid hungrig hahaha :'DD

Svar: haha han är nästa zlatan !!- Joo han brukar tycka om att försöka äta gräs, men när jag rider gör han det faktiskt inte. Han gjorde det mer i början men då sa jag verkligen till honom så nu vet han att han inte får :)
Josäfin Andersson

2013-09-15 @ 20:10:55
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg

Ingen kickar fotboll som han, Amigo, jag sa Amigo
Svensken som vår superman, Amigo, jag sa Amigo
I love you, ich liebe dich, Amigo Ibrahimovic

Ja vägen du startade ditt liv på var inte lätt.
I Rosengård lever man inte så fett.
Tänk att det fanns människor som sa att Amigo var trams.
Dom hade fel, vi hade rätt. Du är den bästa vi nånsin’ sett.

Du leker med bollen, du har värsta kollen likt ingen ann’.
Klacka i mål, släng dig i väggen Zidane.
Ge aldrig upp, flaggan i topp för vårt fosterland.
Visst é jag ung, men du é min kung.
Kom hela Sverige var med och sjung.

Who’s da man, Amigo, Amigo

Svar: Haha!
Josäfin Andersson

2013-09-16 @ 17:05:43
URL: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0