borta bra, hemma bäst

 
Äntligen hemma igen! Åh min säng vad jag saknat dig!! Är så vidrigt trött också, har knappt sovit något på hela veckan av okänd anledning
och har feber som går upp och ner. Trodde jag skulle dö igår när vi gick runt i hela Paris för att se alla byggnader och shit när jag fick värsta
febern. Fuck life liksom. Men vi har haft det jätte mysigt och ätit massor av gott! Hehe och shoppat massor. Fick med mig massor av fina
kläder hem utan att spräcka min budget! Dyraste plagget var en kort liten kjol-jävlen också. Så mycket pengar för så lite tyg. Eller mycket
pengar, strax under 200:- kostade den. Men då har jag köpt både klänning och tjocktröjor här för mycket billigare pris haha! Shopping ♥
Men nu är jag tillbaka, skola imorgon och stallet efter det. Har fått skämmas igen också, att inte ponnyn kan bete sig! Snart kommer ingen
vilja ta hand om honom längre ju haha! Han hade varit as dryg när Andrea varit ute och ridit och dampat runt. Suck, hästar liksom. 

Kommentarer
Postat av: Amanda Pettersson

Vilken fin bild!!

Tråkigt att inte må bra när man är utomlands, enda gången man verkligen inte får vara sjuk liksom :/ Men jag antar att det var ganska nice ändå :D

Svar: Ja så surt!
Josäfin Andersson

2013-09-24 @ 13:08:03
URL: http://lifeasmandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0