cookies overload

cookies overload (diabetesvarning) | elin blir utnämnd till överste grädd-vispare
 
Eftersom att det var vår sista svenskalektion med vår svenskalärare så hade vi avslutningsfika idag (och alla fick diabetes utan alexander för
att han anser sig vara imun mot att få det) (vilket enkelt beror på att han redan har diabetes så tja han kan ju inte få det igen. Så kan man ju
också se det). Sorgens dag alltså, alltid tråkigt när en bra lärare slutar. Vem ska nu ge oss dömande blickar i klassrummet eller faktiskt fundera på
att låta oss se sharknado för att sedan göra en film-analys på den? Eller säga "hoppas ni har kul på lovet och spelar massor av TV-spel" inför varje lov?
 
Annat som hänt idag? Fått ny mobil, eller ja eftertagig pappas ena iphone 5 som råkade få en massa vatten på sig i sommras. Han köpte då en ny
och nu säger han att den funkar igen och jag har idag aktiverat den. "Åh vad skönt det ska bli att slippa min otroligt sega knapp på min 4 och
allmänt sega telefon!" tänkte jag glatt. Tror ni inte att skärmen är helt fucked? Eller ja den funkar fint i början när man slagit på den men sedan dör
touch efter ett tag. Alltså bytte jag en halvt ofungerande hem-knapp mot en halvt ofungerande skärm. Jippi. Någon som haft samma problem med
touchen och vet hur jag ska fixa detta?? Eller måste jag lämna in den och betala massor av dyra pengar?? Varför är livet så jobbigt ibland?? 

Kommentarer
Postat av: Olivia - TheWayToSuccess

Har du sett Sharknado?!?! Är den lika dålig som den verkar? XD

Svar: haha nej men mina vänner har sett den, haha den är tydligen så dålig att den blir bra haha måste se den!!
Josäfin Andersson

2013-09-28 @ 15:49:58
URL: http://thewaytosuccess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0