Your crazy and I’m crazy about you

foto; mamma !
 
Red på stubbåkern med Fanny idag. Först verkade Amigo dö-halt (med tanke på igår också) så vi tog upp honom, kollade igenom igen,
och han gick verkligen sjukt konstigt. Tog av sadel och allt och longerade: helt rent. Så Fanny kände extra på ryggen på honom för att se om
sadeln var problemet. Sedan provade vi att rida och jag satt då upp först barbacka och han gick helt som vanligt. Slängde sen på sadeln och han
gick jätte fint, så himla skumt! Men vi red runt vi och sen föreslog jag (hehe) att jag och Fanny skulle rejsa en långsida på stubbåkern. Eh jaa och
då får ponnyn rå-damp och bockar som en galning haha! Men jag satt kvar bra och det var ingen fara, till han i en högersväng tvärstannar och vänder
till vänster! Haha omöjligt att sitta kvar när han gör sånna knäppa svängar för han har ju ingen hals att landa på! Så jag måste bjuda på tårta dårå.. haha

Kommentarer
Postat av: Josefine

Herrejösses, ni har ju typ redan höst!
Asmysiga bilder!

Svar: Är inte lika rött utan kvällssolen dock, men jao. Allt är höst förutom värmen haha! :D
Josäfin Andersson

2013-09-02 @ 23:33:58
URL: http://yohseefeen.blogspot.de/
Postat av: Caroline Bågfeldt

Vad fotar du med för kamera + objektiv? Har du olika objektiv beroende på om det är ute/inne, på fält osv?

Om det här redan står någonstans får du gärna länka så ber jag om ursäkt, annars får du gärna svara på min blogg :D (Kan tyvärr inte se om du svarar här..)

2013-09-03 @ 08:51:43
URL: http://carolinebagfeldt.se/
Postat av: Caroline Bågfeldt

Vad fotar du med för kamera + objektiv? Har du olika objektiv beroende på om det är ute/inne, på fält osv?

Om det här redan står någonstans får du gärna länka så ber jag om ursäkt, annars får du gärna svara på min blogg :D (Kan tyvärr inte se om du svarar här..)

2013-09-03 @ 08:51:44
URL: http://carolinebagfeldt.se/
Postat av: Ida Barsk - Sverigest Nordligaste Hästblogg

Åh vad mysiga bilder! Längtar som tusan till att få flytta ner till söder..

2013-09-06 @ 14:58:54
URL: http://idabarsks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0