another year when I just close my eyes and dance inside my head

 
Hej allihopa! Hade tänkt bjuda på en vlog ikväll men uppladdningen på youtube går i extrem slowmotion. Får bli en fredags-startare istället, så håll er uppdaterade! Ser fram emot att lägg upp den. Annars har jag käkat natchos och allmänt inte gjort så mycket alls. Hm. Ska se arrow och mysa med hundarna. Taggar fredag imorgon så himla mycket, har varit så trött den här veckan att jag velat gå i ide. Har dessutom mysiga planer för helgen. Annars har equiterapeuten varit här idag! Amigo hade en låsning i höger bak - alltså benet han har varit "halt på". Skönt att veta att det inte satt helt i ryggen iallafall. Imorgon ska han skrittas och sedan blir det full fart igen! Skönt, börjar få slut på idéer att göra från marken eftersom att han dissar dem allihop.

Kommentarer
Postat av: amanda <3

måste bara fråga…har du följt how i met your mother? och i så fall vad tycker du om finalen? Jag är så ledsen fortfarande så jag vet ej vad jag ska göra haha, slutet var som en fet käftsmäll alltså, herregud! Du vet känslan när livet är över när en serie tar slut, så känner jag nu fast inte på det där bra sättet eftersom det sög dase (haha ursäkta min franska)

Svar: FINALEN. SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG. god said adam and eve not ted and robin.
Josäfin Andersson

2014-04-03 @ 23:23:44
URL: http://amandamj.blogg.se
Postat av: Cathie

Vilken otroligt härlig bild!!

Svar: Taack :D
Josäfin Andersson

2014-04-04 @ 11:58:18
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0