but who are you praying to? is it the god you stopped believing in when he abandoned you?

 
Alex fota några bilder på mig och amigo ifah också, kommer bli mycket fotande nu med alex i stallet! Fotade henne och Simba också om ni vill ha fler bilder sen. Hur som så blev det lite promenad och sen tänkte jag "gud vad kul vi kan gå upp i skogen och busa och hoppa lite grenar!!" - eh nej. När vi är ute och rider i skogen tycker han det är svinkul, nu däremot: inte så mycket. Aja, I tried. Har nu jobbat med mitt gymnasie arbete som nästan är klart och vill mest gå och lägga mig till säsongs finalen av my mad fat diary. På tal om finaler så såg jag ju också how I met your mother avslutningen (och råkade spoila på twitter, sorry!) och eh blev arg. Ska inte spoila här nu också, men kort sagt så hoppas jag fortfarande att det är ett april skämt. Aja.

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Vad har du för gymnasiearbete? :D

Svar: Jag skriver om vilket syfte ljud spelar in i skräckfilmer och hur det används :D
Josäfin Andersson

2014-04-01 @ 20:37:54
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; ahaa! intressant hörru:3

2014-04-03 @ 10:23:52
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Johanna

åhh... visst sög sista How I Met Your Mother!

Svar: SÅ DÅLIGT!!
Josäfin Andersson

2014-04-03 @ 13:27:03
URL: http://thirteenitis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0