cause when it's all said and done you don't need anyone else.

en av de få bilderna på mig från spanien (där jag inte gör fulaste minen jag kunde vill säga haha), tror henrik är fotografen
 
Är så trött att jag tror jag dör. Satt uppe halva natten med redigering och krismöten och sedan slutar det med att vi iallafall sänder nästa vecka. Jaja jag och Emma skötte våra punkter men sedan hängde inte allt tillsammans. Nu är det iallafall dags att försöka sminka bort de största påsarna under ögonen och pallra sig in på kortfilms festivalen som är idag! Är ni taggade på att få se min film sernare idag?? Får se om den lyckas kamma hem något pris. Sedan blir det kina buffé till lunch på Dragon Palace och en senare lektion i stadsparken. Vädret är fint också så jag tror detta kommer bli en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0