det sprudlar av produktivitet

Anledning till att stanna hemma från skola idag: vädret. Anledning till att inte rida idag: vädret. Anledninge till att inte göra något produktiv idag: vädret. Anledning till att använda bilder från tumblr istället för att ta några egna: vädret. Helt enkelt: vädret suger så jäkla hårt. Var väldigt nära att jag skippade lektionen idag, men viking som man är letade jag upp ett paraply och tog mig till skolan. Produktiva saker jag gjort idag: skickat in tre skoluppgifter, ätit frukost till nya Game of Thrones, tagit mig fram och tillbaka från skolan i ett synda regn. Måste jag nu vara mer produktiv någonsin igen?? Ja tyvärr, för jag måste skriva rapporten till mitt gymnasiearbete. Haha de sa att man inte skulle klara av att göra det sista veckan, prova sista dagen!! HAHA YOLO. Nej men nej barn, följ inte mina dumma val i livet. Gör era gymnasiearbeten i tid, don't be stupid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0