it's in my head again, watch me forget my life

 
Okej, så det här med att packa?? Saker jag gjort istället för att packa: en fan-video [länk], stor städat mitt rum, sorterat under mitt skrivbord, sjungit ett mayday parade maraton av låtar, legat på golvet och hoppas att väskan ska packa sig själv. Alltså jag har ju tagit fram typ allt.. meeen sen ligger det utspritt över hela golvet. Aja, har ju några timmar imorgon på att lägga ner allt ordentligt! De viktigaste saker i nummer ordning: kameran. pass/biljett. pengar. godis. Andra nödvändiga saker kan vara kläder, smink och mediciner, eventuella laddare till tekniska prylar så som dator, mobil, kamera samt smycken. Fun fact: jag har en större necessär till mina halsband/ringar/armband än till mitt smink. Frågan nu är ju om jag har väldigt lite smink eller väldigt många smycken haha. Hur som, låter det som jag glömt något? Please tell me haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0