spanien genom iphonen

snodde denna bild från Thea, glada resenärer väntar på väskor efter en flygtur full av gråtande bäbisar. (ok det var en, men den lät som hundra)
(kanske kan ha blivit vän med gubben bredvid mig på flyget för att vi båda smidde planer för att kasta ner barnet till bagaget)
 
dagen efter vallfärdade vi ner till en affär och införskaffade mat innan vi vallfärdade tillbaka till huset.
+ nedförsbacke hela vägen ner! - uppförsbacke hela vägen upp..
 
 
fanta & rosé i solen // theas bild, i stole it lol.
 
 girlsen samlas för snack-time & game of thrones medan killarna sover/slavar i köket.
 
 jag & thorin 1 // Sara gick ner en hel del i vikt efter alla trappor upp!! .. eller så körde vi sanning eller konka, vem vet
 
tapas resturang med drinkar & efferätt innan utgång i fuengirola! mysigt värre.
 
 minns ni att jag sa att vi träffade på några norskar som jag skrek på?
 
 sedan hamnade vi på bh:baren där vi fick drinkar, shots och champagne för 3 euro. galet, kanske därför alla bilder är suddiga och spårade
 
 åter på flygplatsen för att åka hem var vi hungriga som vargar, det var jag vs. maten. aka xxl cheese n' bacon.
 
 ok maten vann så jag packade ett travel-pack av mina pommes och mozzarella sticks.

Kommentarer
Postat av: my

Fyfan vad niiiiice :D

2014-04-19 @ 14:48:45
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0