with age comes insecurity; mbarrassment and tragedy,

 
Idag glömde jag helt bort att blogga, fullt upp med skola och bikini-letande efter skolan. Kom sedan hem och käkade sushi med mamma innan vi åkte iväg för att byta bikini-underdelen jag köpte haha. Syrran skulle övningsköra så det var ju lika bra att få det gjort. Att köpa bikini toppar är bland det roligaste som finns men att sedan köpa en underdel som passar är helvette. Kom genast ihåg varför jag gett upp tidigare år och dragit på mig ett par tränings-shorts att bada i istället haha! Hur som så har ju nu ett par som får duga. Kände att jag faktiskt behövde ett par nu när vi ändå ska iväg till spanien om en vecka!! Så galet taggad. Så nu har ni chansen att önska inlägg om saker ni vill läsa om osv. så att jag kan fixa lite tidsinställda inlägg också. Kommer dock troligen ta med datorn och uppdatera med lite bilder från värmen. (och kanske för att kunna se mina serie hehe)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fina bilder :)

Sv: Tack!

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-04-02 @ 22:30:47
URL: http://www.jessicaantemyr.blogg.se
Postat av: Angelica

För mig är det tvärtom; att hitta bikinitoppar är alldeles för jävligt!

Svar: Haha dessa bikini problem!
Josäfin Andersson

2014-04-03 @ 08:20:28
URL: http://angelchanelle.blogg.se
Postat av: Viktoria

fyfaaan vad avis jag blir på att du ska till spanien!

Svar: Åh jag är såååå taggad!!
Josäfin Andersson

2014-04-03 @ 10:15:10
URL: http://letsriskourlives.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0