yeah the thoughts in my mind, they never felt more than okay.

 
Är nu hemkommen efter vår lilla reunion med Anna & Johanna! Först blev det mat på en italiensk resturang (såklart blev det pasta hehe) och sedan tog vi ett stopp på terassen och tog varsin cider. Massor av snack och allmänt catchande up i varandras liv! Måste göras oftare, är ju så galet trevligt! Kvällens höjdpunkt kan ju ha varit när Anna velade om hon kunde lämna sin hjälm med cykeln och vi svarade "klart du kan! inte direkt som om det kommer börja regna!". Gissa om det regnade när vi gick ut sen?? Jag: "Nej!! regnar det!?" Anna: "MIN HJÄLM!!" ... Så typiskt! Nu sitter jag hemma och saknar mina hundar som fick sova hos mormor eftersom att jag kom hem lite sent. Spelar ingen roll att Pirrie hållt mig vaken två nätter i rad genom att snarka som en traktor eller att de väckt mig tidigt på morgonen - saknar dem ändå! Känns så ensamt. Sitter i min ensamhet och undrar över livets stora frågor; vill jag ha fruktsallad? Orkar jag göra fruktsallad? Vill jag se om Orphan Black inför säsong 2? Vill jag se om de senaste tre avsnitten av shameless?? Vill jag se ett avsnitt av sherlock?? Vill jag kanske bara sova??? SÅ MÅNGA SVÅRA VAL MAN HAR I LIVET ALLTSÅ.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Reaktioner på första bilden : Men titta, det där är ju Vanessa Hudgens!! Vänta lite, det går inte ihop ju...

Summan av kardemumman är att din vän är väääldigt lik Vanessa. Typ identisk!

Svar: HAHA nej vad roligt!
Josäfin Andersson

2014-04-06 @ 09:16:53
URL: http://alexisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0