en vecka har gått

jag & sara på balkongen men varsin kall drink (och med kall menar jag typ frusen) (ok den var is, vi åt med sked)
 
fick världens minsta bord och världens störst tallrikar.
 
 
Har vinkat av mina vänner, kollat ikapp på serier och städat det sista! Nu bloggar jag framför en fläkt på högsta fart och äter is för att jag håller på att dö av värmen, är typ avis på er hemma! (men bara nästan). Mina föräldrar och ett par av deras kompisar kommer strax inför ännu en vecka. Här kommer två av våra top moments från veckan i alla fall:
 
Sitter på en bar, bartendern kommer ut me Alex tredje drink i rad.
Bartender: Wow, you drink really fast!
Jag: Yes, we know. He have a condition. It's called.. alcoholism!!
En stund senare beställer jag in en till drink, bartendern kollar på Alex.
Bartender: And one more for you I suppose?
Jag: OMG, it's like you know him already!!
 
Marcus hängde sina badbyxor på tork på balkongen, som dock blåste ned. Medan han går ner för att hämta dem springer Alex in i köket och fyller en kastrull med vatten. När jag frågar vad han gör så säger han att han ska hälla vatten på Marcus. Vi lurar alltså sedan på balkongen och när han hämtar badbyxorna häller Alex vattnet OCH TRÄFFAR från översta våningen!! Detta är nu känt som Marcus ofrivilliga ice bucket challange haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0