so I'll wait on some other escape that leads me nowhere fast

true fotbolls huliganer (obs ingen huligan-bild just på den här bilden)
 
hade motljus hela matchen så alla fick solen i ögonen och såg typ inget
 
elin pekade finger lika mycket som vanligt
 
 simon och eddie delade på en korv
 
 tog halva matchen att förstå varför killarna kallade motståndar-laget för KESO. sedan märkte vi att k360 såg ut som keso på långt håll. lol.
 
 ville ta en grupp-bild men filip ville inte vara med och haltade iväg
 
Efter en taco-night hos Frida åkte vi för att se Filip spela fotboll. Problemet var dock att Filip inte spelade eftersom att han skadade sig. Så vi satt på läktaren och skrek "heja filips-lag!!" och smidde planer om att köpa grön och vit ansiktsfärg och bli gröna huliganer på riktigt. Matchen slutade 2-2. Filip svär att han hade gjort 40 mål om han inte blivit skadad dock. 

Kommentarer
Postat av: Alva Nyström

Alltså jag svär på att jag är störd. Har försökt skriva mitt inlägg i typ en timme nu. Jag är nog sämst på att skriva åsiktsinlägg har jag åstadkommit till. Jag bara blandar ihop allt och det blir helt snurrigt… Har till och med försökt videoblogga för att göra det lättare men det gick inte heller, haha… Så det där åsiktsinlägget blir nog senare i veckan haha, efter en timmes misslyckande så blir det popcorn och lite serier nu (med lite menar jag tills klockan blir halv fyra och solen stiger upp) … Jag förstår inte hur du lyckas skriva bra åsiktsinlägg OCH videoblogga… Seriöst lär mig haha :>

Svar: Haha tack! Men tro mig, att börja videoblogga är alltid stelt i början haha, vafan man sitter ju och snackar med sigsjälv?? HELT GALET JU! ;)
Josäfin Andersson

2014-08-11 @ 22:42:32
URL: http://alvanystrom.blogg.se
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

åh fotboll suger c:

Svar: Nej kul ju! ... om man känner någon som spelar så man kan heja på dens lag. annars - VERKLIGEN!!
Josäfin Andersson

2014-08-12 @ 16:38:18
URL: http://neapocalypse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0