we talked of our life and how far we'd come.

 
Spenderade min sista kväll hemma på ett bra tag med dessa nötter. Vi åt choklad, snackade om livet och om hur de ska klara sig utan mig i hela två veckor!! (okej de kanske sa att det skulle vara skönt att slippa mig i två veckor men jag vet sanningen). Nu har jag iallafall nästan packat klart (HA. nej) och imorgon drar vi iväg! Fan vad skönt det ska bli, koppla bort allt i två veckor och bara hänga i solen, äta god mat och dricka drinkar. Har tidsinställt en del men ska försöka blogga lite små uppdateringar ändå. Såklart ska kameran med också, men eftersom att det inte finns något photoshop på datorn där nere får vi väl se om jag vågar visa någon bild haha! Aja, hare gött här hemma sålänge (inte för att det är någon speciell skillnad för er om jag är i spanien eller hemma eftersom att bloggen alltid är här men ok ni fattar) så syns vi så snart vi kan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0