you are an example of better things to come.

 
Det är nu jag vill skriva värsta "livet som häst-tjej" eller "äh man är väl viking" för att man tog sig ut på en tur i över en timme i ösregn men det blir nog mer "livet MED äkta häst-tjejer" eftersom att jag aldrig tagit mig ut i detta väder själv. Fanny kunde krama ur vatten ur handskarna och mina skog plaskade när jag gick i stallgången efter. Amigo var lagom glad över lera och regn, men gladare att han fick galoppera bakom när Alyssa och Eddie travade, vilket dock var ett mission i sig eftersom att Amigo inte är känd för en kort galopp heh. Men att hänga med snabbtravare när man sitter barbacka på ett blött fleecetäcke är fan skumpigt och osmidigt. Efteråt hoppade jag i min varma biberlila one-piece och frös framför tre avsnitt av hemlock groves andra säsong tills nu. Tjejkväll med tacos och sedan blir det att agera cheerleaders när Filip spelar fotbolls match igen, trogna fans som vi är. 

Kommentarer
Postat av: milina.blogg.se

det där var det värsta med häst haha, att rida ut i spöregnet eller snö och typ -30

Svar: SÅ SANT, fy fan. Lera, hundra minusgrader och regn/snöstorm är värsta man råka ut för när man har häst hah
Josäfin Andersson

2014-08-11 @ 17:31:05
URL: http://milina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0