you're all just out for yourselves, looking out for number one

 
Hahah fy fan vilket ösregn jag och Amigo råkade ut för! Min plan var att ta det lugnt och rida ut men vaknade och hade ett sms om att Fanny & Andrea tänkt rida ut för en halvtimme sedan, satans också! Nya planen var att jogga lätt på banan eftersom att han gick rätt hårt igår mot vad han gjort på ett tag, dokc fick vi världens synda-skur över oss och efter ett tag av att gömma sig bakom träden och när jag kände att min BH skulle kunna gå att krama vatten ut så hoppade jag av och vi gjorde en rush ut från banan och in i stallet - båda helt dyngsura. Masserade rygg och ben med liniment och strechade, sedan fick han stå inne haha. Så kan det gå. Har annars varit och fotograferat Sara och hennes nya polle, så nya bilder lär dyka upp!

Kommentarer
Postat av: Lollee

Tok diggar din design!

Svar: ÅH TACK :D
Josäfin Andersson

2014-08-15 @ 18:12:59
URL: http://galenilivet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0