wishlist 2014 [update]

 
engångs-kamera // halsring // bråvalla biljett // fjärrutlösare // batteri // presentkort // pengar att resa för // busskort // portabelt mobilbatteri
  
Engångs-kamera: Urban outfitter!! De har episka kameror med mönster, bilder och ramar och shit som kommer fram när man framkallar bilderna!! Fatta en sådan här till bråvalla?? På hemsidan är det modellen "remember this" som lockar mest men vet ett som heter "party" som finns i butik och ett med inka mönster, perfekt för festival!!
 
Ny halsring: Vill ha en helt rund och se hur de är att rida med och om det blir någon skillnad.
 
Bråvalla Biljett: no more needs to be said.
 
Fjärrutlösare & batteri: Inget jag skulle köpa själv men som jag ändå vill ha. Dags för ordentliga selfies och att inte vara rädd att slösa batteri till bråvalla eller andra evenemang som man inte vill ha med systemkameran på. Perfa!
 
Presentkort: Tycker om kläder, typ gina tricot, H&M & Bikbok. Men också IKEA så jag kan köpa stekpannor och skit när jag flyttar hemmifrån, vilket förhoppningsvis är rätt så snart iallafall.
 
Pengar att resa för: Älskar att resa, har många resor inplanerade till i vår!! 
 
Busskort: UL 20 resor
 
Portabelt mobilbatteri: För att min iphone dör. Jämt. Så behöver en sådan här i mitt liv, länken är bara ett exempel/tips! Vilken som funkar typ.
 
 
Annars gärna stora mysiga tjock-tröjor, klänningar, party-toppar, träningskläder kanske osv. Något till hästen är aldrig fel (gärna i gult, ska bli nya samlar-färgen). En polaroid kamera från urban outfitters skulle inte heller sitta fel, alltså någon gång ska jag äga en polaroid kamera. Så balla. EN TATUERING ÖNSKAR JAG MIG OCKSÅ, kom jag på nu haha, eller iallafall pengar till en.  Vad önskar ni er i julklapp?? Skicka gärna iväg en kommentar så kanske man kan få lite mer inspiration!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0