everybody loves the original, everybody's got time to be cynical

 
Lite bilder jag fotade i stallet idag efter att vi ridit ut och plundrat stallet på julsaker! Ponnyn var pigg idag men höll sig i början av ritten (okej
inte för att vi kunde trava men ändå). Alltså så galopperade vi hela tiden när vi rörde oss fortare än skritt eftersom att Simba och Amigo inte kände
för att trava haha! Sen står jag ju upp hela tiden när vi galopperar och jag kan säga att det kändes i benen! Kommer ha sån träningsvärk imorgon.
Sen på vägen hem drog hästarna på igen och stack iväg lite haha vilket Amigo drar ner huvudet på och ska bocka - vilket inte brukar vara ett
problem. Problemet blev ju dock att mina ben darrade sönder och att jag inte årkade hålla upp mig när han drog ner huvudet så han drog mig
nästan ur sadeln haha! Kaos. Men jag höll mig kvar heh! Sen åkte julen bort i stallet och vi fick alla tre varsin påse godis efter, made my day!

Kommentarer
Postat av: Julia

Supermysiga bilder!! :) Hur många står i det stallet? Är det ni tre eller ännu fler?

Svar: Tack :D :D- Det är jag som har amigo och Fanny som har tre hästar varav en tjej som heter Andrea rider en häst och Michelle kommer och rider med oss ibland :D
Josäfin Andersson

2014-02-02 @ 20:44:48
URL: http://juliaochluna.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilka mysbilder! :)

Svar: Tack :D
Josäfin Andersson

2014-02-05 @ 21:09:42
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0