I know I'm broken, but I'm closer to the edge.

 
Vaknade upp och tittade ut genom fönstret, nej men vad trevligt! En decimeter snö!! Underbart. Letade sedan igenom kylen, frysen och alla skåp
i huset efter något ätbart innan jag packade med mat & hundar och drog ner till jobbet. Var en lugn dag och jag satt mest och plöjde igenom första
säsongen av gossip girl mellan de få kunder som strosade in. Åt en låta med nudlar och kyckling ("kyckling" = läs någon bit kyckling och en jävla  massa
morötter) som inte var särskilt god. Satt sedan hungrig i x antal timmar. Nu ska jag och mina vänner käka hamburgare. Prisa mat alltså, så jäkla hungrig!

Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

vart jobbar du? :D ♥

Svar: Jag säljer färg och inredning haha :D
Josäfin Andersson

2014-02-20 @ 18:59:45
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: My story so far

SÅ SÖTA HUNDAR! Tror jag dör lite, hihi

Svar: Haha ibland så haha!
Josäfin Andersson

2014-02-21 @ 21:43:34
URL: http://www.mystorysofar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
I'm awsome

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0